niedziela, 2 listopada 2008

6 seria zakończona

25, 13, 26 to liczby zakończonej 6 serii WPG2. Oznaczają one odpowiednio: ilość ustawionych w serii waypointów, ilość nowozarejestrowanych zawodników, ilość zawodników czynnie biorących udział w grze.
Chłodniejsze dni, rozpoczęty rok akademicki i inne tajemnicze czynniki spowodowały, że emocje sportowe były tego miesiąca mniejsze, co nie znaczy, że jakość waypointów spadła. Wręcz przeciwnie, pojawiło się wiele naprawdę wartościowych lokalizacji, a co szczególnie ważne dołączyła do nas ekipa białostocka oznaczając już 9 waypointów.
Należy podkreślić jeszcze jeden ważny fakt: jak do tej pory każda z serii zakończyła się zwycięstwem innego zawodnika. Kto teraz?

#534 Grobowiec Trębickich - jeden z waypointów 6 serii

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nienajlepsze to miejsce do zadawania pytań ale skoro już tu jestem... :) Czy tegoroczne waypointy będą dezaktywowane w kolejnej edycji? Nie chodzi mi tyle o moje WP (chociaż może trochę też :), tylko o te, które są znacznie oddalone ode mnie i ze względu na porę roku raczej będzie ciężko mi je zdobyć w obecnym sezonie. Byłoby trochę szkoda gdyby stały się nieaktualne:) Pzdr

Adam pisze...

Niezobowiązująco napiszę, że nie widzę większego sensu w ich deaktywowaniu :)